19:21
140 зі 140: вчителька Миколаївської загальноосвітньої школи № 31 набрала максимальну кількість балів під час сертифікації, і це не випадково


Кожен навчальний заклад може похвалитися успішними вчителями, чий високий рівень педагогічної майстерності сприяє якісному впровадженню нових освітніх технологій.  У стінах Миколаївської загальноосвітньої школи № 31 працює одна з таких вчителів.

Людмила Вікторівна Блошенко – вчитель вищої категорії, що може похвалитися 33 роками педагогічного стажу. Вперше поріг школи в якості педагога вона переступила у 19 років, закінчивши Педагогічне училище імені А.С. Макаренка у Молдові. З Миколаєвом жінку пов’язав вже життєвий вибір її сина, який мріяв стати корабелом, обравши для навчання наше місто. За сином в іншу країну перебралася і решта родини, полюбивши Миколаїв, як рідний. Так життєві стежки привели вже досвідчену вчительку початкових класів до Миколаївської загальноосвітньої школи № 31.

Як зізнається Людмила Вікторівна, за жодних обставин вона б не змінила власну професію. Вчителювання педагог вважає працею за покликанням. Коли природні нахили людини відповідають роботі, від неї отримуєш задоволення і надихаєш власних учнів знайти своє покликання та досягти успіху в обраній сфері.

Власне це автобіографічне спостереження, адже її бажання обрати фах зародилось завдяки першій вчительці. Колись Марія Петрівна своєю добротою, чуйністю і увагою до кожного учня перетворила перші шкільні роки власних вихованців на казку. Діти встигали і повчитися, і пограти, і послухати неймовірні історії, де вигадки переплітались з реальним життям. 

Педагог, який любить учнів, дуже нагадує маму, що турбується про власну дитину і дарує своє тепло. Тому й не дивно, що перша «класна мама» була і залишається зразком для наслідування протягом усього життя. Людмила Вікторівна хотіла бути схожою на неї, а ставши вчителькою,так само намагається подарувати своїм учням аналогічну атмосферу доброти і розуміння. 

Вже четвертий рік в Миколаївській загальноосвітній школі № 31 вона працює за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України». Мета – навчити дитину бути успішною в школі та в дорослому житті, не позбавивши її при цьому радості від процесу здобуття знань. Педагог зазначає, що замість насичення поглибленими знаннями малеча на її уроках опановує досить важливі в подальшому навички роботи з інформацією, аналізу, критичного та творчого мислення, уяви та уваги. Вчителька допомагає дітлахам стати наполегливими, організованими та працелюбними. Вивчене за шкільною партою обов’язково пов'язується з практичним життям.

Створенню позитивного настрою в класі Людмили Вікторівни сприяє врахування нею індивідуальності учня та його рівня опанування тої чи іншої навички. На уроках обов’язково використовуються диференційовані завдання, адже цікаво має бути кожному. Зараз дітлахи не бояться і поглинають знання, наче губка. Завдання вчителя в такому випадку – забезпечити адекватні можливості для навчання учнів, їх роботи та спілкування з іншими школярами. Наприклад, традиційні для її навчальної практики виставки дитячих робіт допомагають учням демонструвати свою індивідуальність і власне бачення світу чи його окремих проявів.

Вагомим вектором роботи сучасного вчителя Людмила Вікторівна вважає виховання емоційної грамотності та відхід від імпульсивної поведінки. Імпульсивні люди керуються у своїй діяльності не розумом, а емоціями і тимчасовими обставинами, тому корекція їх манери реагувати на події ще в дитячі роки не менш важлива, ніж здобутий багаж фактичних знань. Для цього в освітній процес активно впроваджується соціально-емоційне та етичне виховання.

Протягом тривалого часу не зраджувати покликанню миколаївській вчительці допомагає любов до дітей. Пані Людмила зазначає, що усмішка дитини, яку ти чомусь навчила, найкраща нагорода для вчителя. Навіть незначний успіх у малечі сприяє подальшій мотивації вчитись і опановувати нові горизонти. Керуючись педагогікою партнерства, в основі якої спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнями та батьками, Людмила Вікторів продовжує виховувати майбутнє нашої країни. Тому не дивно, що оцінювання професійних компетентностей вчителя тільки підтвердило її майстерність. Сертифікація допомагає виявити кращих вчителів – професіоналів та агентів змін у освіті, що готові поширювати свій досвід. Експерти високо оцінили потенціал нашого педагога. Людмила Вікторівна отримала максимальну оцінку: 140 із 140.

Вчителька, чиє творче кредо звучить, як «Дорогу підкорює той, хто йде», не збирається зупинятись на досягнутому. Робота з дітьми – це постійний процес самовдосконалення і опанування нових вмінь та якостей, а сертифікація – скоріше стимул для постійного професійного розвитку, ніж остаточна форма визнання власного успіху.

Переглядів: 385 | Додав: nikzzso31 | Рейтинг: 5.0/1