07:12
Декада суспільно-гуманітарних дисциплін


У рамках декади суспільно-гуманітарних дисциплін, яка проходила в ЗОШ №31 з 21.01 по 01.02.2019 р. були проведені різноманітні заходи. Учасниками декади стали і старшокласники, і учні молодшої та середньої школи.

21.01 була проведена загальношкільна лінійка до Дня Соборності України. Напередодні Дня Соборності учні виготовляли браслети патріотичного спрямування для утворення Ланцюга єдності. До Дня Соборності України учні нашої школи виявляли творчість у підготовці малюнків і плакатів. Школярі 1-4 класів готували малюнки «Єдина Україна очима дітей», 5-8 класи робили плакати, а 9-11 класи захищали проекти  «Ними пишається Україна».

Кожного дня, на великій перерві учні брали участь у радіо вікторині «Визначні місця України», переможцями були як учні старшої, так і молодшої школи. Найактивнішими учасниками виявилися Немировський Микола, Дядик Карина, Байдукова Вікторія.

Протягом декади учні розгадували кросворди з історії, були залучені до правових вікторин, квестів та світового кафе.

Для формування правової культури школярів, виховання в учнів інтересу до правових знань, популяризації правових законів були проведені правові вікторини «Казки і право» (для учнів 3-4 класів) та «У світі права» (для учнів 9-11 класів). Переможцями стали учні 4 і 10 класу.

Щодня, після 2 уроку, школярі 5-11 класів проходили квести, із задоволенням виконували завдання на станціях, відповідали на питання, збирали літери «секретного слова», за що отримували смаколики.

Закінченням декади стало проведення «Світового кафе» для учнів 5-8 класів. Учні мали змогу пройти по 5 локаціях, де використовували знання, вміння та навички з історії, права, географії: грали у «дешефровщиків», орієнтувалися на місцевості, використовуючи елементи скрайбінгу, мали можливість познайомитися з новітніми технологіями, практикувалися у знанні історичних постатей, прокладали ланцюг єдності. Переможці розподілилися наступним чином: І місце – 7 клас, ІІ місце – 5-А клас, ІІІ місце – 5-Б клас.

Всі заходи, які були проведені під час декади, сприяли національній самосвідомості, толерантності, формуванню в учнів дослідницьких умінь, сприяли зближенню вчителя і учня, розвитку історичної та правової культури учнів, формуванню навички застосування знань, здобутих на уроках.

Переглядів: 390 | Додав: virochkaaa | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0