00:01
Команда психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами

Одним із підсумкових заходів у І семестрі 2020–2021 року стало засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

Роботу команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами Миколаївської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 31 на засадах поваги до індивідуальних особливостей дитини з ООП; дотримання інтересів дитини з ООП, недопущення дискримінації та порушення її прав; активної співпраці з батьками дитини з ООП, залучення їх до освітнього процесу і розробки ІПР.

На грудневому засіданні Максим Омельчук, асистент учня з особливими освітніми потребами; Наталія Співак, класний керівник, доповіли про динаміку розвитку та навчання за І семестр 2020–2021 н.р., зокрема під час навчання з використанням технологій дистанційної освіти. 

Команда супроводу визначила можливі шляхи подолання складнощів під час навчального процесу. Шкільний психолог Катерина Нетесова повідомила про результати корекційної роботи впродовж І семестру, а також про дотримання індивідуальної програми розвитку дитини та індивідуального навчального плану психолого-педагогічного супроводу. 

Команда активно співпрацює з мамою учня, що сприяє його інтеграції в освітнє середовище. А результатом взаємодії є достатній рівень навчальних досягнень відповідно до індивідуальної програми розвитку та позитивний психоемоційний стан дитини. 

Отже, результати роботи команди супроводу підтвердили скоординованість дій усіх її членів, спрямованих на спільний результат – створення комфортного середовища для здобуття освіти учнем з особливими освітніми потребами. А з-поміж перспектив  подальшої співпраці є створення ресурсної кімнати. 

Переглядів: 38 | Додав: svetdaria2016 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar