19:08
Семінар-практикум для педагогів

Метод сторітелінгу, або розповідання історій, надзвичайно ефективний в епоху технологій, коли учням необхідно виділити ключові факти серед інформаційного потоку сьогодення. Вдало побудована історія запам’ятовується і слугує емоційною картинкою під час вивчення уроків.

Саме тому 4 лютого у МЗОШ № 31 практичний психолог Нетесова К. О. провела семінар-практикум для педагогів «Сторітелінг – технологія неформального навчання». Всі учителі складали власні емоційні історії із використанням метафоричних асоціативних карт.

У першій частині семінару Катерина Андріївна охарактеризувала сторітелінг як дієвий метод, а потім наші вчителі почали творити власні історії. Історії, що у нас вийшли, були і зворушливими, і повчальними, і смішними з реальними і вигаданими персонажами.

Надалі ми уже з учнями будемо писати цікаві сторі, адже така діяльність захоплює і надихає.

Переглядів: 371 | Додав: virochkaaa | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0