15:58
Вісті з уроків. Опановуємо посібники Ради Європи. Шепелєва Оксана

14 листопада проведено урок фізики «Теплові двигуни. Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів». З метою розуміння прав людини, усвідомлення відповідальності за використання досягнень фізики для безпеки суспільства, збереження довкілля, розвитку навичок демократичного обговорення дискусійних питань з учнями 8 класу опрацьована вправа із посібника «Компас»- «Виборча компанія». Діти в ході дискусії висловлювали та аргументували свою думку щодо проблеми «Людство повинно відмовитись від використання теплових двигунів», таким чином клас поділився на дві команди які «погоджувались» або «не погоджувались» з твердженням. Кожен учасник команди обґрунтував свій вибір, розглянувши плюси й мінуси використання теплових двигунів. Після виступу, учні мали змогу змінити свої погляди і перейти до другої команди.
Визначившись у своїй позиції учасники команди готувались до захисту презентації, за допомогою методу «скрайбинг». Після завершення десяти хвилин роботи , представники команд виступили з захистом презентацій.
Учні мали змогу практикувати навички спілкування і переконання, а також обміркування своїх думок стосовно теми уроку. Розвивали вміння ухвалювати виважені рішення, які сприятимуть вирішенню науково-технологічних, економічних, соціальних проблем сучасного суспільства.

 

Переглядів: 155 | Додав: aralina | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0